perjantai 22. elokuuta 2008

New arrivals.

Käväisin pikapikaa Lindexillä muiden shoppailujen lomassa ja voi miten siellä olisi ollut kaikkea kivaa =) Täytyy mennä paremmalla ajalla pian uudestaan. Nyt ostin pari pitsipaitaa, samanlaisen sekä mustana että violettina (ja seuraavalla kerralla menen hakemaan sen luonnonvalkoisena):



Tuossa alemmassa kuvassa olen yrittänyt havainnollistaa millaista pitsiä paita on.

Ja tarkoitushan on tietenkin käyttää paidan alla alustoppia, eikä paljastella kaikkea =) Ostin kokoa M, vaikka paita on varmaankin tarkoitettu löysäksi malliksi, jolloin L olisi ollut parempi. Nyt paita istuu aika napakasti (mutta sehän ei haittaa, koska kohtahan mä olen taas laihtunut, eiks ni).

Nyt oli myös ajankohtaista ostaa uusi nassuvoide, ja kun olin tuijotellut apteekin hyllyä noin vartin verran, päädyin tähän:



Decubal-merkkinen kasvovoide. Purkki on tosi ankea (minä kun rakastan kaikkea kiiltävää ja pinkkiä), mutta toivottavasti tuote hoitaa hommansa.

Niin, ja paino, se oli tänään 86,1 kg.

8 kommenttia:

Malla kirjoitti...

Lupaathan kommentoida oliko tuo kasvovoide hyvää? Decubalin käsirasva on ainakin ihan ykköstä, todella kosteuttavaa kamaa.

Anonyymi kirjoitti...

tuollaiset pitsiset löysät paidat (tai sun kohdalla napakat) korostaa vain kokoa. ei ehkä paras valinta...

mutta loistava tuo sun laihdutus tähän asti jo! =)

Anonyymi kirjoitti...

Haloo, ollaanko siellä paikalla? Täällä odotellaan jo uusia juttuja!

Anonyymi kirjoitti...

kukkuu?? täällä aletaan jo huolestumaan...

t.JuuJuu

Anonyymi kirjoitti...

Hei eka piipahdat mun blogissa ja sit uutta päivitystä kehiin!!

Anonyymi kirjoitti...

haloo missä ollaan? täällä kaipaillaan hyviä juttua ja tsemppiä laihdutukseen! :)

Anonyymi kirjoitti...

Samoja pitsipaitoja hipelsin minäkin viimeksi käydessä.

Anonyymi kirjoitti...

Kauniit paidat! Hienosti olet saanut painon alamäkeen.